عسل گون نهاوند چیست و چه خواصی دارد؟

Wiki Article

نسخه ۱۲- تونیک ها دسته دیگری از فرآورده های مقوی نیروی جنسی می باشند که به دلیل اینکه ترکیبی از چند نوع گیاه مقوی می باشند، بسیار انرژی زا و پر کالری بوده و مصرف آن به کلیه بانوانی که از بی میلی جنسی و کاهش شدید نیروی شهوانی رنج می برند، توصیه و تجویز می شود. نسخه ۱۷- چنانچه بی میلی جنسی زنان و سردی مزاج در آنها در اثر عوامل عصبی و هیجانی شدید حاصل شده باشد، استفاده از داروهای آرام بخش، ضد استرس و ریلکس کننده می تواند مفید و موثر واقع شود. عطر و طعم بی نظیر، خواص فراوان و تولید در کوهستان باعث شده عسل گون قیمت عسل گون گز را یک عسل کوهی و دارویی معرفی کنیم که می تواند به عنوان یک عسل اصیل و ناب در سلامتی شما نقش موثری داشته باشد. عسل آویشن باعث آرامش و تسکین اعصاب شده و تقویت کننده مغز و اعصاب است. رنگ عسل آویشن کهربایی است، ولی به خاطر استفاده از گلهای دیگر رنگ آن تغییر میکند. این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند . از این رو بدون در نظر گرفتن قیمت عسل گون، اقدام به تهیه آن می نمایند. با استفاده از خواص عسل گون، از سرماخوردگی، سرفه، تب و گلودرد در امان بمانید.  Content was cre​at᠎ed  by GSA Conte nt G᠎ener​ator D emov᠎ersion.


عسل گون برای سرماخوردگی

ابتدا میوه زبان گنجشک، دارچین، زنجبیل و میخک را نرم ساییده و با کمی آرد جوانه گندم مخلوط کنید. مرکبات، میوه های نیمه گرمسیری هستند که به دلیل خواص بالا، عسل حاصل از آن ها نیز می تواند بسیار پرخاصیت است. برای خرید دستگاه علاوه بر ۲۰ میلیون تومان پسانداز ۵۰ میلیون تومان باید فراهم میکردم ضمن اینکه برای مواد اولیه هم مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیاز بود ناامید از همه جا که یکی از دوستانم این مبلغ را به صورت وام در اختیارم گذاشت و توانستم دستگاه میوه خشککن را بخرم. میوه سنجد را پس از جدا کردن هسته آن، نرم ساییده و با پودر دارچین و زنیان مخلوط کنید. طبیعت بسیار گرم این تونیک به جهت داشتن فلفل سفید، فلفل سیاه و دارفلفل و همچنین مقوی بودن آن به دلیل وجود میوه زبان گنجشک و نارگیل، سبب شده که این تونیک یکی از موثرترین داروهای بر طرف کننده بی میلی جنسی زنان باشد. نسخه ۱۳- جهت از بین بردن سرد مزاجی و بی میلی جنسی زنان ۱۰۰ گرم پودر نارگیل را با نیم لیتر شیر گاو تازه مخلوط کنید و کمی حرارت دهید. نسخه ۳- از جمله گیاهانی که فعالیت هورمونها در زنان را بالا برده و در تقویت میل جنسی بانوان تاثیر زیادی دارد، گیاه فلفل برُی (بیابانی) است.


عسل گون برای آلرژی

به همین دلیل خواص ضد میکروبی آن هم در درمان بیماریهای میکروبی تاثیر گذار است. از اصلیترین فواید عسل آفتابگردان میتوان به کمک به درمان مشکلات پوستی، بیماریهای گوارشی، اختلالات دستگاه تنفسی و کلیهها اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم عسل گون کمترین میزان قند را بین سایر عسلها دارد؛ بنابراین بهترین دارو برای پیشگیری و درمان دیابت است. همانطور که اشاره کردیم، عسل گون در سرار کشور بسیار محبوب است و طرفداران بسیاری دارد. دارای طعم خاص و متفاوتی نسبت به عسل های چند گل و عسل های معمول در بازار می باشد و از جمله خواص آن می توان به اشتها آوری، درمان مشکلات معده و درمان سرماخوردگی اشاره کرد. گل سنجد از جمله گیاهانی است که مصرف آن به طور مختلف از جمله: بوییدن آن، شربت، عرق یا دمکرده آن، موجب افزایش شهوت زنان می گردد. در این هنگام شربت گل سنجد را نیز به آنها افزوده و خوب هم بزنید. در هنگام جوشیدن عسل را اضافه نموده و خوب هم بزنید تا عسل به طور کامل در شیر حل شود. عسل را نیز به آنها افزوده و خوب هم بزنید تا به شکل خمیر یکنواختی در آید.


عسل گون برای آرتروز

کلیه اجزاء فوق را مخلوط کرده و پس از خوب بهم زدن، آنرا نیم ساعت قبل از صرف غذا میل کنید. پس از چند ساعت گذاشتن ریشه گون در شیر و خیسانده شدن آن، ظرف را از یخچال بیرون آورده و به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بجوشانید. گیاه گون به همراه ریشه ی آن گیاه دارویی به حساب می آید. برای شناخت خواص عسل گون بهتر از هر چیزی باید با خواص گیاه گون آشنا شد چرا که عسل آن نیز دارایی همان خواص میباشد. نسخه ۱۵- محلول های شستشو و داروهای مالیدنی (استعمال خارجی) یکی دیگر از فرآورده های موثر در تحریک میل جنسی است که به جهت جذب بالا و قدرت نفوذ سریع آن در پوست و افزایش سرعت تحرک خون موجب تقویت نیروی جنسی و کاهش بی میلی جنسی زنان و مردان می گردد. نسخه ۱۶- برای بازگردان نیروی جنسی از دست رفته و بی میلی جنسی زنان مصرف مداوم و منظم محلول خوراکی دار فلفل به عنوان یکی از داروهای موثر در رفع سردی مزاج و تحریک میل جنسی مفید و موثر است. نسخه ۷- استفاده مداوم و منظم از حلوای مقوی ۴ مغز به دلیل سرشار بودن از مواد عالی و معدنی و همچنین وجود مقادیر زیادی پروتئین و کالری در آن، سبب تقویت میل جنسی و از بین رفتن بی میلی جنسی زنان و مردان می گردد.

Report this wiki page